sobota, 15 grudnia 2012

Brak aparatu :( 

Cześć i czołem :**

Brak aparatu zniechęca mnie do pisania wszelkiego rodzaju postów, nie lubię gdy nie ma żadnych jasnych zdjęć. No ale myślę, że już niedługo wszystko nadrobię.

 Święta zbliżają się  wielkimi krokami. Czuję tą magię świąt. Świąteczne piosenki na zakupach w supermarkecie, wybieranie prezentu, świąteczne porządki.             Babcia opowiadała mi ostatnio  jak wyglądała wigilia, jak ona była mała. Wtedy to były prawdziwe święta. Dzieci cieszyły się z wszystkiego co tylko dostały pod choinkę. Nie ważne, czy była to tabliczka czekolady, czy książka do czytania. Dla nich wszystko było cenne. Był to jedyny taki dzień, w którym można było zjeść coś innego i na pewno smaczniejszego, od kanapek, czy owsianki. Z jednej strony ciągnie mnie do takich świąt, a z drugiej nie.

Teraz jestem już pewna, że dostanę tablet. Jutro jadę z tatą do galerii handlowej, i tam go kupimy. U mnie już śnieg i zapowiadają się niezłe mrozy.   Ostatnio zostajemy cały czas nacierane, przez 1 gim. -.- No ale cóż, nic nie poradzę. Na dzisiaj to wszystko. Papapa <3



Kasia Blog jej i Martyny :) musi się zdecydować, jaki aparat chcę na święta. Jaki jej polecicie ?? 




6 komentarzy:

  1. oo, fajnie, zazdroszczę tabletu :) ja jakiś czas temu też chciała, ale stwierdziałam że nowy aparat bardziej mi się przyda,
    pozdrawiam i obserwuję, http://carlley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, że dostaniesz tableta, moje marzenie normalnie ;d zazdroszczę ;) ja na święta zażyczyłam sobie lampki, takie na firankę, świeczki, no i mama ma mi kupić buty nowe ;d ♥ pozdrawiam...

    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, w sumie dokładam się to tego 400 zł :)

      Usuń
  3. dziękuję za miły komentarz i obserwacje *o*
    twój blog również jest mega ciekawy, także ten! też obserwuję! <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się właśnie zastanawiałam nad tabletem, ale stwierdziłam, że inny telefon mi się bardziej przyda. :D
    lilith-life.blogspot.com zapraszam.
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje i licze na rewanz http://werka-werciuuus.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń