poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych świąt :) 

Z okazji świąt Bożego Narodzenia chce wam złożyć najserdeczniejsze życzenia, żebyście dalej czytali, obserwowali i komentowali mojego bloga. Dużo radości, prezentów, zdrowia i żebyście przeżywali następny.. następny i.. następny koniec świata :)  

Tabletu raczej nie dostanę na święta, ale po świętach jak najbardziej. Sama już nie mogę się doczekać, co dostanę od bliskich. Dzisiaj wstałam i myślałam że to niedziela, dopiero pół godziny temu uświadomiłam sobie, że to Poniedziałek :D Wreszcie odzyskałam aparat, więc zdjęcia będą. Wczoraj dostałam dość niemiły prezent, od pewnej osoby ( nie w postaci rzeczowej), ale jakoś sobie z tym radzę.

Dom posprzątany, choinka ubrana, tylko czekać na rodziców aż wrócą z pracy i pojedziemy do rodziny. Już nie mogę się doczekać <33  No to pa :** I jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT 








6 komentarzy:

  1. świetny blog ^^ Obserwuję !

    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też wszystkiego najlepszego, no i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś ładna ale nie rób "przeróbek" zdj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ?? O.o Ja dodaje tylko jakieś efekty typu galaxy czy coś takiego xd Nic więcej :)

      Usuń