sobota, 3 marca 2012

milk shake mleczno - truskawkowy :-)

Więc w tym poście chciałabym wam powiedzieć że robienie milk - shake obejdzie się bez blendera.Potrzebne są nam jedynie Truskawki  (ja miałam zamrożone i odmroziłam), mleko, no i coś  takiego: 


Kubek czy jak to się zwie jest z firmy tupperware.

Jak to zrobić:
1. wlać 4-5 łyżki stołowe truskawek do naszego  "kubka".
2. wlać tyle mleka ile chcemy mieć mniej więcej milk-shake
3.zakryć pokrywkę i miksować to potrząsając mocno "kubkiem" aż mleko będzie różowe i będzie widać rozdrobnione truskawki.
4.wlać do szklanki albo zostawić to w "kubku"
5.i pić 
MOIM ZDANIEM JEST PYSZNIUTKIE :d

7 komentarzy:

  1. nie wiem ale jak przyjedzie moja mama z pracy to się spytam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. to jak będziesz wiedziała to napisz;) z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mam jeszcze 1 prośbę czy mogłabyś usunąć mój pierwszy komentarz ten z konta 3MooO KoLLetKaa, bo już nie nazywam się tak a nie chciałabym nikogo wprowadzać w bład dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem jak można dostać ten "kubek" z tupperware. No więc można zrobić to za pośrednictwem konsultantki inaczej nie można :( tylko nie wiem czy ten "kubek" będzie jeszcze w katalogU.
    A tu możesz zobaczyć jakie są rzeczy aktualnie do zamówienia:
    http://www.tupperware.pl/xchg/pl/hs.xsl/824.html

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odpowiedź;)) super blog

    OdpowiedzUsuń