środa, 14 marca 2012

Pytania od was :P

Więc trzeba się zabrać za pytania. Nie wiem czemu ale zadawaliście je  na fejsie, ale spoko w sumie to nawet tak lepiej. No więc zacznijmy !
1.Czemu zaczęłaś prowadzić bloga ?
No więc to było tak że: a spróbujemy, zobaczymy i tak się zaczęło i nie było jakoś tak że nie wiem albo się kimś zainspirowałam czy coś.
2.Jakiej muzyki słuchasz ?
Słucham POP i ROCK tak najbardziej ale jak znajdzie się coś fajnego to nie zwracam uwagi na rodzaj.
3.Z jakiej marki kosmetycznej (kolorowych i nie kolorowych) jesteś najbardziej zadowolona?
Mam dwie ulubione i jestem zadowolona mianowicie ZIAJA i NIVEA no i może być jeszcze THE BODY SHOP, ale to tak trochę bo nie mam za dużo rzeczy  z tej firmy.
4.Na ilu śpisz poduszkach  ?
Na jednej biGaśnej.
5.Lubisz śpiewać w domu kiedy nikogo nie ma?
Tak :-P
6.Pies czy kot ?
Obydwa są swittt i nie mogę wybrać.
7.Ile masz par butów ?
Nie wiem, bo na zimę mam 3 pary a reszta jest  gdzieś w pudłach i nie mam jak policzyć.
8.Masz naj przyjaciółki ?
Tak.
9.O której najczęściej kładziesz się spać ?
Zależy czy jest weekend bo wtedy rożnie, a jak dni szkolne to jakoś tak przed 23:00 wiem że to dziwne ale jestem śpiochem i jak pójdę wcześniej  mogę zaspać do szkoły  :-)
10.Ulubione szampony i odżywki ?
Ulubione szampony jeśli chodzi do włosów to z GARNIER i CATZY, a odżywki to z artego.
11. Ile czasu spędzasz przed lustrem ?
Jeżeli jest mi to potrzebne jak np.  chcę nałożyć tonik na twarz albo robię głupie miny :*
12.Ulubiony serial ?
Rodzinka.pl i może być Julia ale to tak minimalnie.
13.Czy lubisz czekoladę ?
Tak.
14.Czy piszesz pamiętnik ?
Nie, ale kiedyś pisałam,  teraz nie mam czasu :-D
15.Kiedy ostatnio byłaś gdzieś ze znajomymi ?
W poprzedni piątek.
16.Czy masz jakąś stałą chorobę ?
Nie.
17.Jaki jest twój ulubiony sklep z ciuchami ?
Może być CUBUS i H&M.
18.Czy używasz flamastrów do ust ?
Nie.
19.Czy masz zwierzaki ?
Tak, 3 koty i 2 psy.
20.Czy masz rodzeństwo ?
Tak, mam 6 - letnią siostrę.

No i to tyle odpowiedziałam na wszystkie i może się wydawać mało ale dla mnie dużo.
Papa i dobranoc ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz