środa, 7 marca 2012

Mini haul, podziękowania i wizyta u dentystki ;)

Hej, więc bardzo cieszę się że już mam 145 wejść (przynajmniej teraz) i bardzo dziękuję wszystkim którzy mnie czytają, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Więc dzisiaj byłam u dentysty na kontroli i powiem wam że moje ząbki są zdrowe i mam 2 mleczaki. Ale dentystka powiedziała że potrzebny będzie mi aparat na zęby i nie wiem co mam o tym myśleć. Z jednej strony może się cieszę bo będę miała ładniejsze zęby, ale z drugiej strony nie wiem jak będę w tym wyglądała. I chciałabym was poprosić jeżeli ktoś ma stały aparat na zęby to piszcie czy jest fajny albo czy fajnie wygląda. No i może już czas pokazać wam mini haul 

Tonik oczyszczający z firmy NIVEA pure - effect - 9.99 zł kupiony w ROSMANN 



Pomadka z NIVEA vitamin shake połączenie intensywnej pielęgnacji z subtelnym kolorem. Żurawina i malina - kosztowała ok.8 zł w drogerii natura.

Koszyk - Pepco za 1.99 zł 

I przypominam o dawaniu swojej opinii na temat aparatów na zęby. I papa 

5 komentarzy:

  1. ja nie miałam aparatu na zęby ale chyba są jakieś aparaty kosmetyczne które prostują zęby i jednocześnie ładnie wyglądają albo są niewidoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam aparat i tego w ogóle nie czuć !! jest super. Tylko na początku strasznie boliiii !!! mnie bolało przez 5 dni. A i co do wyglądu to prawie w ogóle się nie zmieni na prawdę bardzo mało. Więc bardzo się OPŁACA !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moja koleżanka ma stały i go nie widać, ale podobno jest dość drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam aparat stały i to kompletnie nie boli. Po jakimś czasie się przyzwyczaisz :) Trzeba tylko często myć zęby, bo jedzenie wchodzi w szparki. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń