środa, 14 marca 2012

Moja pielęgnacja twarzy

Hej, dzisiaj chcę wam pokazać co robię z moją twarzą rano i wieczorem. Pielęgnacja poranna i wieczorna jest taka sama. Staram się to robić przed szkołą ( jak czas pozwoli ) i wieczorem jakoś tak o 19:00.No dobra więc  zacznijmy :-D
1.Na początek, żeby oczyścić i odświeżyć cerę nakładam tonik z ZIAJA na wacik i rozprowadzam go na całej twarzy, na oczy też możemy nie bojąc się że stanie się coś złego.
2.Następnie nakładam krem oliwkowy również z ZIAJA na całą twarz i czekam aż wchłonie.
 3. Gdy krem wchłonie nakładam na twarz tonik z NIVEA na niedoskonałości ( nie nakładać na oczy ).
4. No i ostatnim krokiem jest nałożenie na usta pomadek z NIVEA ja nakładam jako pierwszą tą niebieską.

PS. Chciałam jeszcze poprosić was żebyście zadawali mi pytania pod tym postem co chcecie o mnie wiedzieć np.jakie jest moje hobby i ten licznik odwiedzin co jest na blogu to okłamuję ale to jest najmniej ważne.

Buziaczki papa

1 komentarz:

  1. 2 ostatnie zdjęcia, to mam takie same produkty :)
    ogólnie to zapraszam do mnie :)
    love-by-chloe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń