sobota, 9 czerwca 2012

EURO 2012

Hej, więc myślałam nad tym czy nadal pisać na blogu i zdecydowałam, że się nie poddam. Tematem dzisiejszego posta są mistrzostwa  EURO 2012. Myślę, że nie ma osoby, która nie wiedziałaby o EURO. Wczoraj (czyli w piątek) był mecz Polska - Grecja. Zremisowaliśmy 1-1 i przypomnę  że bramkę Grecji strzelił Lewandowski   Mam 2 bluzki na EURO, a jedna z nich wygląda mniej więcej tak :
tylko jest różowa. Powiem szczerze, że nie znam się za bardzo na piłce nożnej, ale mecze oglądać lubię, bo uwielbiam tą adrenalinę i emocję, jakie dostarcza mi mecz. Nie wiem co mam jeszcze napisać, więc to chyba już koniec dzisiejszego postu. Będę się starała pisać codziennie, jeżeli pozwoli mi na to nauka i czas. Papa :*

3 komentarze:

  1. Wiem, przepraszam że tak napisałam, ale mi się myli, bo niedaleko mojej miejscowości przebywa Chorwacja, każdy o tym mówi więc łatwo się pomylić.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze trzeba wziąść pod uwagę to że pisałam tego posta o 24 w nocy :)

    OdpowiedzUsuń