środa, 13 czerwca 2012

Moja zdobycz zakupowa i mały vlog.

Hej, w dzisiejszym poście pokaże wam rzecz, którą sobie dzisiaj kupiłam i będzie mały vlog, o tym co ostatnio się u mnie działo. Zacznijmy, od vloga. Może najpierw powiem, że jestem zadowolona z naszej Polskiej reprezentacji, przypomnę że wczoraj zremisowaliśmy z Rosją 1:1. Mogę się szczerze przyznać, że popadałam w Lewandomanie  Nie wiem , czy was to zainteresuję, ale muszę wam o tym powiedzieć. Jakieś 2 tygodnie temu, odbyło się podsumowanie zawodów  na które wcześniej jeździłam. Zakwalifikowałam się do półfinału i jadę tam 22 czerwca. Moja kategoria sportowa, to bieg na krótki dystans, czyli na 60 metrów. Mój najlepszy czas, to 9 sek. i ok 70 setnych. Wczoraj nie napisałam na blogu, ponieważ źle się czułam i wymiotowałam. Jeśli chodzi o szkołę to wszystkie oceny już poprawione uffffffff. Teraz pokaże wam, co sobie dzisiaj kupiłam:


                                           Są to baleriny, czy jak się to zwie, kosztowały ok 60 zł kupione w niefirmowym                                                          .                                 sklepie.


Na dzisiaj to już wszystko papapa  :*

2 komentarze: