niedziela, 10 czerwca 2012

Haul ♥

Hej, więc obiecałam że będę starała się pisać codziennie, no to piszę.  Dzisiejszy post to HAUL będą to rzeczy kupione niedawno, ale mogą się znaleźć też te sprzed miesiąca.

                               Sukienka, kupiona w niefirmowym sklepie. (ceny nie pamiętam)


                                   Spodnie, które dostałam od cioci i  nie wiem ile kosztowały, ani gdzie były kupione.

                                  Spodnie z TippyJeans kosztowały 50.00 zł

                  Luźna bluzka, kupiona w sklepie Kappahi, kosztowała 20 zł
                       Krótkie spodenki z TippyJeans, kosztowały 49.90 zł
                                  Bluzka, kupiona w PEPCO za 15 zł. Mam jeszcze taką samą, tylko że białą i nie mogłam jej pokazać, bo jest w praniu.

Więcej rzeczy nie chce mi się zmieścić w zdjęciach, więc wam je pokaże innym razem. Na dzisiaj to wszystko. Papapapapapa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz