czwartek, 28 czerwca 2012

OOTD # 1

Hej,  chciałabym wam pokazać w co byłam dziś ubrana. Może najpierw zdjęcia:

    Mam na sobie bluzkę z Kapahi i leginsy z firmy ATUT
Nie miałam nic z biżuterii, butów nie mogę znaleźć a torebki dzisiaj nie miałam. Pewnie u każdego z nas jest już melanż bo wakacje. U mnie też :-) Jutro zakończenie roku szkolnego (przyznać się, kto ma świadectwo z  czerwonym paskiem ) ??? Nie wiem jak wy, ale ja mam jutro urodziny koleżanki, więc powitanie wakacji będzie. Może jutro zrobię wam OOTD,  jak byłam ubrana na koniec roku. Jakie macie plany na wakacje, bo ja chyba pojadę na mazury. Chyba dlatego, że dziele pokój z siostrą i rodzice wolą mi zrobić oddzielny pokój, a nie jestem jakaś super bogata, zrobienie takiego pokoju kosztuję. Przepraszam, że tak długo nie pisałam, wracałam codziennie późno do domu i już byłam zmęczona. Kto ogląda dzisiaj meczyk?? Bo ja tak.   To już wszystko n a dzisiaj, papapa :*

5 komentarzy: