piątek, 6 lipca 2012

Siemano, dzisiaj post o odwiedzinach Martyny i  haul. No więc gdy była u mnie Martyna, najfajniej było jak namawiała mnie do kąpania w basenie a potem stanęłyśmy obydwie koło basenu i ona mnie ochlapała, później wzięła duże wiadro, pełne wody i zaczęła mnie gonić. Skończyło się na tym, że byłyśmy obie mokre, a ona na koniec wpadła do basenu w ubraniach, bo się poślizgnęła. Siedzieliśmy na komputerze , jeździliśmy na rowerach itp. Robiliśmy jeszcze duuużoo ciekawych rzeczy, ale nie chce was zanudzać ;)
Co do haulu to kupiłam sobie jedną rzecz, a reszta to próbki kosmetyków od Martyny.
                                Jest to energetyzujący żel myjący do twarzy kosztował 15 zł, ale był z obniżką 25 %


A teraz pokaże wam próbki od Martyny dostałam je dlatego, że ona zamówiła sobie na allegro jakiś wielki zestaw kosmetyków po likwidacji sklepu i kupiła je za niewielkie pieniądze bo tylko 70 zł.

 : 2 próbki kuracji matującej na dzień i na noc z SORAYA.  Jeden jest matująco-nawilżający a drugi aktywnie normalizujący.

 : Mleczko do ciała, z GARNIER do skóry przesuszonej. 
 : 2 masła do ciała (chyba) bo wszystko jest napisane po angielsku.

 : masło do ciała z COCOA.

 : oliwkowy balsam do ciała. 



Jutro urodzinki Kasi prezent już kupiony ;D Jutro postaram się napisać vlog wakacyjny i OOTD. Podoba się metamorfoza na blogu ?? Mam nadzieję że tak. Przepraszam że nie było mnie tak długo, ale nie miałam czasu późno wracałam do domu i byłam już zmęczona. A gdy chciałam napisać post zepsuł mi się internet. Postaram się nadrobić i zdobyć na nowo nowych czytelników. Oto mój fb: http://www.facebook.com/shoppingworld.blogspot Zapraszam ;) 
A na dzisiaj już wszystko, przepraszam że tak późno. Papapa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz