niedziela, 18 listopada 2012

Good evening :*

Dzisiejszy dzień był dość męczący. Rano wstałam do kościoła i na scholi śpiewanie nam nie szło, no ale to dopiero początki ^^ Ok. 12 pojechaliśmy na 'zakupy' no ale gdybym wiedziała jakie są zamiary mojej mamy, to nie jechała bym z taką chęcią. Okazało się, że nie będziemy chodzić po sklepach i kupować ciuchów, tylko pojechaliśmy do decatlonu po buty zimowe i przy okazji kupiłam sb czapkę krasnala <3
No cóż, ale możliwe że jeszcze jutro pojadę na zakupy ciuchowe do miasta niedaleko mnie. Ahhh.. teraz jest strasznie dużo wydatków, z powodu białej szkoły, na którą jadę w styczniu. Byłam już raz tam i powiem wam ze jest świetnie :3 No  dobra, to teraz nacieszcie się zdj. :) Good bye 






7 komentarzy:

  1. alee fajnie masz,ja nigdy nie byłam na białej szkole, tylko na zielonej ;d ale nie było tak fajnie :/
    ładne zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje okulary.. Moje to jakaś masakra -.-' Dlatego ich nie noszę :D Też bym pojechała na białą szkołę, ale ode mnie jadą tylko na narty do Włoch , gdzie ja nigdy na nartach nie jeździłam :D

    Zapraszam: http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też jadę na narty, ale to tak 3, albo 2 dni na 5 dni będziemy jeździć. Na początku było straszznie ciężko, ale jakoś dałam rade :3

      Usuń
  3. hej <3
    zostałam nominowana u mnie do Liebster Award ;)
    szczegóły na http://neverclloseyoureyes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Jesteś *.*

    Obserwujemy ?

    Za każdzy komentarz u mnie pisze ja u ciebie ^^

    ojeju-mika.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń