niedziela, 4 listopada 2012

Tag - 15 dziwnych pytań xoxo

Heii <3

Dzisiaj przychodzę do was z tym oto Tagiem :)  Dzisiaj nie działo się u mnie nic specjalnego, oprócz pójścia do kościoła :D Więc dlatego musiałam wymyślić coś innego. No to co , zaczynamy :*

1.Czy masz jakieś przezwisko którego używa tylko twoja rodzina ?
Odp. Tak mam, niektórzy z mojej rodziny nazywają mnie Pyrka :D

2. Czy masz jakieś dziwne nawyki ?
Odp. Hmmmm... Wygodniej mi jest siedzieć, niż leżeć :3

3. Czy masz jakieś fobie ?
Odp. Tak, boje się takich grubych pająków i czasami się boję jak obejrzę jakiś horror. Ale to tak naprawdę "BOJE BOJE" :(

4. Jaka piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, gdy jesteś sama ?
Odp. Nie mam takiej -.-

5.Co cię najbardziej irytuję ?
Odp. To, jak ktoś próbuję zdobyć tzw. 'POPULARNOŚĆ' za pomocą podlizywania się i przy tym wydurniania...

6.Czy masz jakieś nerwowe nawyki ?
Odp. Nie mam.

7.Po której stronie łóżka śpisz ?
Odp. Po środku, bo mam jedno osobowe łóżko ;)

8. Jaki był twój pierwszy pluszak i jak się nazywał ?
Odp. Reksio, był to piesek ^^

9. Jaki napój zawsze zamawiasz w starbucks ??
Odp. Nigdy nie byłam w starbucks, bo nie miałam okazji.

10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz ??
Odp. Nie mam takiej.

11. W którą stronę odwracasz twarz, podczas prysznica ??
Odp. Na prosto :P

12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne ??
Odp. Nie mam.

13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko ??
Odp. Nie wiem czy to można zaliczyć do jedzenia, ale niech będzie. Napoje energytyzujące. Lubię je i je pije, ale po przeczytaniu dzisiejszego artykułu w gazecie, o tym że dziewczyna zmarła właśnie przez to będę się starała nie pić...

14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz ?
Odp. Nie

15. W czym śpisz ?
Odp. w pidżamie xd




7 komentarzy:

  1. Fajny tag ^^
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnyy tag :D czekam na następny :p



    +zapraszam do mnie , nowa notka ^^
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog , dodaje się do obserwatorów , przy okazji zapraszam : http://bombelkowy-blog.blogspot.com/ (Jak byś mogła dodaj się do obserwatorów zależy mi :3 )

    OdpowiedzUsuń
  4. ' Grubych pająków ' ♥ ; ]

    OdpowiedzUsuń