sobota, 17 listopada 2012

Heii heii :*

Przepraszam, że tak późno pisze tego posta, ale wcześniej nie miałam czasu. Rano byłam sama w domu, a tak właściwie obudziła mnie Martyna pukając w szybę. Normalnie serce mi stanęło. Ja jeszcze pół żywa, nwm co się dzieje. No i w końcu odsłoniłam rolety i zobaczyłam że to Marta. Siedziała u mnie do ok. 17.
No i między innymi dlatego nie zrobiłam posta. W Piątek  było jak zawsze genialnie :3 Ahhhh.. uwielbiam Piątki ! Każdy z nich jest jakiś inny, ale zawsze jest kupa śmiechu z moją paczką <3 Jakoś ostatnio nas wzięło na śpiewanie "Cztery osiemnastki". Hahahahaha każdy wtedy myśli że jesteśmy jakieś upośledzone umysłowo ;) No ale zawsze warto, bo wtedy i tym ludziom pojawia się uśmiech na twarzy. Jutro mam zamiar   pojechać na jakieś zakupki ^^ Ale nie wiadomo czy wypali :( Teraz jest u mnie siostra i brat cioteczny na noc. Jak widzicie wygląd bloga się zmienił :) Ten nagłówek zrobiłam ja i bardziej mi się podoba. Musze jeszcze przeczytać lekturę na śr. a jak na razie wgl. jej nie czytam -.- No dobra, to na dzisiaj to wszystko narq








5 komentarzy:

  1. Wiadomo lektury nigdy nie zachęcają do przeczytania -.-
    Słodki kiciuś :33

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;) Zapraszam do mnie : kacikwiki.blogspot.com
    + Obserwuję ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo, bardzo ślicznego kotka;-). Polecam mojego bloga: http://sweet-passionfruit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń