piątek, 2 listopada 2012

Piątunio <3

Heii :*

Ahhh jak te 4 dni wolnego szybko mijają... :( No ale cóż, od nauki nie uciekniemy. Dzisiejszy dzień był jakiś taki fajny. Chociaż cały czas siedziałam w domu. Moja siostra jest u  cioci od wczoraj, może dlatego ;) Mama od rana rwie jabłka u babci, a ja jestem sama w domu z kotami ^^ Wstałam dzisiaj jakoś tak ok. 8:00. Dlaczego, kiedy mogę sobie dłużej pospać, to wstaje wcześnie. A jak muszę wstać do szkoły, to przychodzi mi to z wielkim trudem xoxo No ale cóż. Później poszłam przed TV i włączyłam laptop. Sprawdziłam co nowego na fb, yt, blogspot i besty. Rozmawiałam z kolegą na fb i było fajnie :3 ubrałam się, Rozmawiałam z Martą na skype :D Hahahaha było fajnie, bo miała gości i byli u niej tacy dwaj chłopcy w naszym wieku. Się uśmiałam. ^^ Musiałam posprzątać koło kotów i obrać ziemniaków, z czego powodu nie skakałam z radości :-/ No ale jakoś dałam radę :D Pośpiewałam na karaoke party, co polecam ! link <3
I znowu na fb <3 Postanowiłam obejrzeć sb Gossipgirl. I powiem wam, że jest świetna. Zamierzam  obejrzeć wszystkie odcinki ! Następnie poszłam porobić zdj. I teraz pisze do was
♥  No to ja kończę. Pozostały wam tylko ogl. zdj ! :D
Bayooo :* 










20 komentarzy:

  1. plotkara mmm :D
    w takim razie ja już obserwuję ; -)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda 4 dni wolnego strasznie szybko mijają ;<
    Gdzie oglądasz Gossipgirl .? :3

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ty i kot ; >
    Zapraszam do mnie zostaw po sobie ślad . Za obserwuj jeśli będziesz miała chęć ; >
    Mam nadzieję że mój blog przypadnie ci do gustu .http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie kotki i tyy ;33 Ja też mam kota i zgniął mi na 2 miesiące, ale wrócił i go tak kocham, że nie wiem! ♥ Super blog ;33

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia i kot :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociałkę <3
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zamierzam pooglądać wszystkie odcinki Plotkary.
    Śliczne koteczki ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję Twojego bloga notki super ! :D
    Zapraszam do mnie ! http://ewinnka.blogspot.com/
    Komentujcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Plotkara <3
    Jakaś ty śliczna .
    Koty ....
    Obserwuję , może mały rewanżyk. ?
    Zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny masz sweterek !! :>

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie słodkie kociaki ;3
    Proszę wejdz na mojego bloga, skomentuj , zaobserwuj oddzwiecze się ♥
    To dla mnie ważne ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tylko jest problem, jak wchodzę na twój profil, to nie mam adresu do twojego bloga :( Jak będziesz mogła to podaj pod tym kom. :P

      Usuń
  12. Gossip girl ♥

    śliczny sweterek :D

    +obserwuję
    zapraszam do mnie , dopiero zaczynam ^^
    http://nutellaaa-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń