sobota, 3 listopada 2012

Hello :*

Oj, już w Poniedziałek do szkoły -.-  No a ja jeszcze mam cały I sezon to obejrzenia Gossip girl, no ale jeszcze dużo weekendów przede mną <3 Dzisiaj jestem w domu z siostrą rodzoną i kuzynką, która przyjechała na noc, no a rodzice w pracy :3 Jakoś tak szybko minął mi ten czas od rana.  Wyjęłam zakurzone simsy i postanowiłam sobie trochę pograć. Dlaczego ta gra mi się nigdy nie znudzi ??? Oj nie wiem.. Moje koty mają już drapaczkę i jakąś sztuczną mysz, która stała się własnością Rudzi. Hahaha bierze ją w zęby i lata po domu jak szalona, nie pozwalając się nikomu dotknąć,śmiesznie to wygląda :D Wczoraj ogl. "Opowieści z Narnii - Lew, Czarownica i Stara szafa" i mi najbardziej się właśnie ta część podoba, bo obejrzałam wszystkie. No i bardzo wam dziękuję za te kom. pod ostatnim postem. Nie wiem, dlaczego jest ich dużo, przecież nie odwiedzałam żadnych blogów wcześniej i się nie reklamowałam, dziwne... No ale bardzo wam dziękuję
♥ 









5 komentarzy:

  1. świetny blog, podoba mi się :)
    obserwujemy ? + alciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mm, cudne kociaki *o*

    zapraszam do mnie: mysteryllove.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też najbardziej lubię tą część Narnii :3
    Słodkie kociaki ♥

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodkie kotki! : D

    zapraszam do mnie. : )
    http://we-are-fragile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń