czwartek, 1 listopada 2012

  OOTD - sweterek ;)

Heii :*

Dzisiaj był dzień zmarłych, więc było trochę jeżdżenie i muszę przyznać, że zmarzłam :( No ale cóż, tak to już jest. Śniegu już nie ma, co mnie nie cieszy... ale jeszcze się nim naciesze w tym roku :P Jakoś  nie lubię dnia zmarłych, nie wiem dokładnie dlaczego... Odwiedziłam dzisiaj 3 cmentarze i mam dość. Na jednym byłam jakieś 3 godz. ! Porażka :/ Rodzice namawiali mnie dzisiaj, żeby pojechać do cioci na noc, bo moja siostra pojechała, ale ja wolę w swoim łóżeczku <3 A poza tym nie napisałabym wtedy dla was posta :*  Wczoraj było haloween, było fajnie, poza jednym szczegółem, o którym staram się zapomnieć... Zebrałam dużo słodyczy i świetnie się przy tym bawiłam :3 No a  teraz jem sękacza, a wy nacieszcie się zdjęciami 

Good bye xoxo 





10 komentarzy:

  1. Ładna i ładny sweterek !!
    Gdzie kupiłaś.
    Ciekawy blog.
    Obserwujemy ??
    Ja już. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwujemy <3 Sweterek kupiłam w Pepco. Dzięki :*

      Usuń
  2. Aa, oglądałam ten sweterek w sklepie - boski jest <3

    dobra czapa, wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek :* Ja Haloween spędziłam w domu ;'(
    natalciaaa-nati.blogspot.com
    zapraszam <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek :33 Ja w tym roku Halloween jakoś szczególnie nie obchodziłam :p Siedziałam w domu xD

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam ten sweterek w pepco ! :D
    świetnie w nim wyglądasz :D
    mam taką samą capeczkę :D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przyjaciółka ma identyczną czapkę ;)

    OdpowiedzUsuń