piątek, 7 września 2012

                                       Friday 


Heii :3


No cóż... więc pierwszy 'tydzień' szkoły minął szybciej, niż się spodziewałam... dzisiaj na angielskim pisaliśmy kartkówkę... niezapowiedzianą :( Dlatego, że śmialiśmy się z takiego jednego, co pisał lekcja temat. Po Angielsku i sorry, ale jak można zamiast 2(two) napisać twe ??! No ja się pytam ! Ale pewnie pani tego nie sprawdzi no i to chyba tylko to jest ciekawego, z tygodnia szkolnego.  Ja zdążyłam już zachorować oczywiście, bo pogoda u nas taka sb :/ Mam straszną chrypę i boli mnie gardło. Przed wczoraj  byłam u okulisty i będę nosiła okulary ^^ Mam już wybrane oprawki i wgl. i powinnam mieć  je już w Poniedziałek. Więc jakieś zdj. Będzie Przed chwilą poszła Martyna, ogl. Paranomal Activi (chyba) 2.  No i  jest nawet fajne. Nie  obejrzałyśmy całego filmu, bo już się ściemniało... Chciałabym was jeszcze tak na koniec poprosić o to, żebyście w kom. napisali link do jakiejś strony na której można ogl. mecze on- line. Bo nwm czy wy wiecie :D ale dzisiaj nie będzie transmisji meczu naszych kochanych piłkarzy :'( Tylko dlatego, że nie płacimy abonamentu ! A  telewizja, co kręci te mecze.  Za dużo chciała pieniędzy. Więc tv polskiej nie było na to stać... więc jeszcze raz proszę o napisanie, czy znacie jakąś taką strone. Proszeeee  ♥.No to na dzisiaj to wszystko. Bayoo :* 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz