środa, 26 września 2012

                                    Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła... :P 

Hello ^^

Ohhh... czemu ja jestem taka ambitna ??  Haahaha zapisałam się na 2 konkursy kuratoryjne z polskiego i z przyrody, że jak dobrze je napiszesz, to nie musisz pisać egzaminu 6 klas. I przez te konkury mam o wiele więcej nauki  i mam przeczyttać dodatkowe lektury, których trooochę jest... przez msc. ! OHH good... Dzisiaj  nie ma zbyt dużo nauki. Mam już kilka ocen, a w piątek kartkówka z Angielskiego :( Jutro jadę na czw. lekkoatletyczne na których biegam 60 m. A w sobotę jadę na biegi przełajowe, do Łodzi na 800 m.
Trochę się boję, ale spróbujemy. Mam już 2 nowe kotki. Na początku miał być 1 ale stwierdzilimy, że szkoda brać jednego a drugiego zostawić :D W piątek, czyli 28 sierpnia mam urodziny i zapraszam koleżanki na pizze. Więc jakiś haul będzie :3

Papa ;) 







2 komentarze: