piątek, 14 września 2012

                                               Okulary i  Patigada ^^

Hey Everyone <3


Dzisiaj Piątek juppi ! Hahaha ten tydzień w szkole był niesamowity <3 Na niektórych lekcjach płakałam ze śmiechu, a na przerwach to już szkoda gadać... :D Wczoraj byłam u lekarza, bo mam kaszel i katar, a mama panikuje. Na poczekalni siedziałam jakieś 2 h. 30 min. :-/ Ale okazało się,  że to nic poważnego. I coś, co jest smutne... w niedzielę znalazłam 4 małe kotki, mojego kota oczywiście :P Kupiłam im mleko dla dzieci, bo podobno takie powinno się dawać małym kotkom. Jeszcze buteleczkę i dbałam o nie, lepiej niż o niemowlaka. Ale okazało się, że były wcześniakami i wszystkie zdechły :(  Szkoda, ale niedługo będę miała małego, rudego kotka :* Jak widzicie, w  tytule posta jest coś wymyślonego przeze mnie. A mianowicie Patigada. Tak będę nazywała posty, gdy nie będę miała pomysłu na tytuł. No więc... mam okulary. I wyglądam nawet spoczko :) Zaraz dodam jakieś zdj.  i sami ocenicie :P No to ja już kończę. Papa xoxo 

Jak wam minął następny tydzień szkoły ?? 







5 komentarzy:

  1. moja mama mnie nie bierze do lekarza, ponieważ uważa że nie potrzebie biorę antybiotyk i daje mi swoje domowe lekarstwa :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, to zazdroszczę ci tego, że nie musisz czekać na poczekalni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem chora niestety :[
    wicywikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia!
    Proszę zobacz mój blog i zaobserwuj oddzwięcze się ♥ To dla mnie ważne. artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń