sobota, 29 września 2012

                     Saturday ! 

Cześć ^^

Dzisiaj sobotaa <3 Wczorajszy dzień był zajeżasty :*    Wyprawiałam takie a'la urodziny w pizzerri. Było śmiechowo, aż mnie brzuch rozbolał od tego śmiechu.  Później poszliśmy na plac zabaw, i na stawy. Było super.  Na schole spóźniłyśmy się jakieś 5 min. ale co tam... :D  Po sholi poszliśmy na plac zabaw i bawiłyśmy się w jakieś kolory itp. taki powrót do starych czasów :3 Później poszliśmy znowu na stawy, Ola była Mojżeszem i chodziła z kijem. Nawet znalazła zdechłą rybę ! Hahahaha przeznaczenie. Jak wracaliśmy poszliśmy na boisko. Ale na szczęście chłopaki nie mieli jeszcze treninguuu... Tańczyłyśmy Gangam styleee xoxo  Robiłyśmy jakieś gwiazdy, akrobacje. Nosiłyśmy się na baranach. A mi o mało serce nie stanęło, jak Martyna mnie wzięła na barana <3  Poszliśmy do sklepu bo BLACK ' I  i znowu n boisko. W końcu chłopaki zaczęli się schodzić na trening. Patrzymy, a to jakiś autobus podjeżdża O.o I pierwsze co to myślałyśmy że to jakiś mecz będą grali i już byliśmy takie podekscytowane. Ale kurcze okazało się  ze oni jadą na jakiś mecz :(  No trudno się mówi... no i ja juz musiałam niestety jechać, bo zbliżała się 19:00 a później  jest już ciemno. Gdyby babcia była w domu, to bym może u niej przenocowała. Ale niestety miała 2 zmianę :/  Dostałam duuużo prezentów  i jeszcze dzisiaj będzie haul. No to ja kończę pappa ;)






5 komentarzy:

  1. słodziutkiego masz kociaka :)

    obserwuję :)


    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kociak ♥ .!
    Świetny blog < 3
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zegarek <3
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń