sobota, 8 września 2012

                 

Siemanko :* 


Jest sobota i ja siedzę, przed  laptopem już od 8:00. Chociaż nie powinnam, bo mam wadę wzroku... Ten post nie powinien być zbyt długi. Na koniec wstawię trochę zdj. które robiłam dzisiaj rano. No cóż, na dworze nadal zimno i wieje wiatr :( No czego się tu spodziewać, to w końcu wrzesień !  Przed chwilą odwiedziłam wszystkie blogi, które obserwuję. Bo uważam, że jeżeli dodałam się jako obserwator, trzeba o czasu do czasu te blogi poodwiedzać. I powiem wam,  że wasze blogi są świtne ^^  Wczoraj ogl. mecz naszych piłkarzy z Czarnogórą. Znalazłam jakąś str. w internecie, gdzie mecze są on - line. Więc sb pomyślałam, teraz niech się TVP wypcha ! Po obejrzeniu meczu jestem bardzo zadowolona, ponieważ zremisowaliśmy 2:2 :* Kocham ichh ! Bramki strzelił Pan Błaszczykowski i Pan Mierzejewski (chyba) ^^ Chociaż mogliśmy grać lepiej, bo Czarnogóra nie była zbyt dobra. Ale nie ma co narzekać. Po tym meczu jakoś tak znienawidziłam Czarno Górę za to, że są tacy awanturni i wgl. A na Tytonia strzelali jakieś petardy i rzucali krzesłami ! Co to za przeproszeniem Pop*ierdolony kraj... No, więc to chyba wszystko na dzisiaj. Pa :* 








    

9 komentarzy: