niedziela, 30 września 2012

                Haul z urodzin 


Hello everybody :) 


Dzisiaj haul z prezentami, które dostałam na urodziny. Ohhh goodd... jutro będe coś przemawiała, bo biskup przyjeżdża. A jakby było tego mało mamy kartkówkę z historii !! :( 
Trzymajcie kciuki. No, a dzisiaj miałam gości, bo przyjechali jak to się mówi na 'torta' i dostałam tylko kassseee :* No dobra, to czas dodać te zdj. 

Prezent 1 - Od Oli ( tej co ma bloga) 

  Prezent 2 - od Sylwii



 Prezent 3 - od Roksany



 Prezent 4 - od Martyny


prezent 5 - od Kasi 


     Prezent 6 - od Karoliny
 Prezent 7 - od Zuzi

  Prezent 8 - od Oli
 No to dzisiaj na tyle. Do napisania :3

3 komentarze:

  1. Ale fajne prezenty : ) U mnie dzisiaj haul zakupowy :) Zapraszam : * http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ :* aHHH moje koleżanki to mają gust <3 Już do cb wbijam ^^

      Usuń
  2. Fajne prezenty *.*

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń