środa, 3 października 2012

                       Moja 'toaletka' 

Heii ^^

Dzisiaj przychodzę do was z postem o organizacji mojej 'toaletki'. To nie jest typowa toaletka, ale myślę, że takiej nie potrzebuję, bo nie mam jeszcze aż tak dużo kosmetyków :) Wcześniej moich kosmetyków było o wiele mniej, ale jakoś się  to powiększyło i musiałam zmienić ich miejsce. Bo wcześniej część była w takim koszyczku, który stał na biurku. A część na takiej wysuwanej półce na biurku, gdzie powinna stać klawiatura do komputera. Gdy moich kosm. zrobiło się więcej myślałam nad tym, że mogę je dalej zostawić na biurku, tylko w innym miejscu. Ale doszłam do wniosku, że muszę jakoś oddzielić strefę nauki, od trefy kosmetyków. Więc wybrałam takie miejsce, jakie zaraz zobaczycie.

No więc miejsce mojej 'toaletki; jest na parapecie :)
 Pierwsze pudełko, od mojej lewej strony.
 Znajdują się w nim produkty do twarzy.

 Produkty do kąpieli:
 Maseczki z zjaji

 Drugie pudełko.
 Są w nim pozostałe 2 rzeczy do kąpieli, bo tam się nie zmieściły.
 Perfumy.
 Antypespiranty.

 Pozostałe maseczki.
 3 pudełko.
 Mam  w nim pomadki i to co jest  takie w kółku. To pomadka z vitamin shake.
 A na klamce od okna wiszą:


   No i  jeszcze moje zdj.

Good bye :*

6 komentarzy:

  1. Zegarek bardzo ładny i kocham czekoladowe produkty z Body Shop'a
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz dużo kosmetyków *.* i słodkiego kociaka :D

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śłodki totek <333 ;***
    Masz obserwację za tą kiciunie! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no to powoli mój kotek robi większą karierę ode mnie :P

      Usuń