niedziela, 29 lipca 2012

Hej, już wczoraj wróciłam do domku i teraz siedzę, przy biurku pisząc dla was posta. Wiem, że ostatni post był dość długi, ale nie umiałam inaczej ;) W następnym tygodniu raczej wyjeżdżam, na Mazury, więc nie będzie raczej postów.  Wczoraj byłam jeszcze w schronisku i zdarzyła się nieprzyjemna sytuacja. Poprosiłam J, żeby potrzymała smycz, gdy ja będę wiązała buta, gdy już tego buta zawiązałam, ona podawała mi smycz i ta smycz wyślizgnęła się jej z ręki. Pies zaczął uciekać, a ja za nim. Już byłam taka przestraszona ! Ale na szczęście, pani wolontariuszka, w czasie spaceru z psem jakoś schwytała naszego uciekiniera <3 Przecież jakby ten pies uciekł, w schronisku byli by na nas zdenerwowani. Dzisiejszy post nie jest jakiś długi, więc myślę, że będzie wam to pasowało. Kto oglądał otwarcie igrzysk ?? Ja tak, ale nie całe.  Według mnie było to naprawdę widowiskowe. Na dzisiaj, to chyba wszystko.

Chciałabym się jeszcze was zapytać, czy ktoś potrafi robić nagłówki, na bloga  ze zdjęciami ??? 
Fajnie byłoby coś takiego robić. Jeżeli ktoś takie rzeczy umie, proszę by zgłosił się na ten e-mail: patipati1232@wp.pl lub na mojego fb: http://www.facebook.com/shoppingworld.blogspot
 Na dzisiaj to już wszystko papapa ! Przypominam, zadawajcie pytania na ask: http://ask.fm/shoppingworldpati



10 komentarzy:

  1. O hej ; D No fajny , fajny blog, coś w podobie mojego, tylko ja akurat nie zajmuję się modą, ale są te elementy 'wszystkiego' ;D
    Zapraszam cię do obserwacji mojego , ja twojego już dodałam do obserwowanych ;) Aha , ja prowadzę bloga od kwietnia tamtego roku , a ty? Odpowiedz na moim blogu. Co do tego nagłówka ze zdjęciem, też bym takie chciała , ale nie łatwo kogoś takiego znaleźć ;/ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, coś nie mogę go dodać do obserwacji, ale będę tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, takie komentarze jest bardzo miło czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy mogłabyś mi podać link, do twojego bloga ??? Jakoś nie chce mi się otworzyć :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że teraz możesz się już dodać, jako obserwator mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka !
    Niezły masz ten blog ;] Co prawda nie za bardzo interesuje sie modą (zresztą jak Kasia :P) ale reszta mi się podoba. Jeśli chodzi o grafikę, to poprzednie zdjęcia nie są aż takie złe, a i cały wygląd bloga ciekawy :P
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://pamietnikiszalonejnastolatki.blogspot.com/
    Ja twojego dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A przynajmniej będę się starać, bo coś nie działa :P

    OdpowiedzUsuń
  8. hej Pati ty i twoje koleżanki robicie naprawdę SUPER blogi, bardzo miło je się czyta wchodzę codziennie o poprostu was U W I E L B I A M !!! ciebie Pati , Kasie&Martynę i Olę <3 jesteście mega! jak ci się kiedyś będzie nudziło to zajrzyj na mój ;) http://swiat-zoski.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękują, za takie komentarze, aż miło się je czyta <3 A na wasze blogi już zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń