niedziela, 15 lipca 2012

Hello !!! W dzisiejszym poście chce wam wytłumaczyć dlaczego nie było mnie tak długo i zrobię vlog. Nie pisałam dlatego, że na mojego laptopa włamał się, jakiś głupi wirus. Teraz wszystko jest już dobrze. Jestem dzisiaj strasznie zmęczona, po rwaniu wiśni. Jakoś trzeba zarobić, w końcu za szkołę nam nie płacą :( Jutro postaram się, choć nie obiecuję zrobić TAG: co znajduję się w mojej torebce. Zdjęcia ^^^  Bym wstawiła zdjęcia z przejażdżki rowerowej, z dziewczynami, ale coś mi się strasznie wolno ładuję. Na przejażdżce był super. Byliśmy nad rzeczką, a resztę czasu spędziłyśmy na przejechaniu kawałuuu drogi rowerami, bo wyjechaliśmy za późno. Czy wy też boicie się tych burz i trąb powietrznych ?? Mi na samą myśl robi się niedobrze... Właśnie teraz zbierają się nad moją okolicą jakieś dziwne chmury. Przez te dni co nie miałam  laptopa posprzątałam na biurku i jestem z siebie  zadowolona :-D  Muszę wam opowiedzieć pewną historię, bo nie wytrzymam. Ostatnio byłam Mc' Donald i jakiś faciu miał praktyki. Zamówiłam twistera klasycznego, no i spoko siadam sobie przy stoliku gryz, a tu krewetka. Myślałam że się porzy.... że zwymiotuję. Moja ciocia oczywiście zbulwersowana i poszła mi go wymienić. Hahahaha nawet nie wiecie jak się z tego lałam. Jeśli chcecie możecie zadawać mi pytania na: http://ask.fm/account/wall    Na dzisiaj to wszystko, wiem że mało ale nie mam pomysłów. Papapapa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz