sobota, 7 lipca 2012

Siemano, więc dzisiaj coś nie często spotykanego, czyli 2 post w ciągu dnia ! Normalnie bym tak nie zrobiła, ale idę na urodzinki i trzeba pokazać w co się jest ubranym.







    Mam na sobie bluzkę z PEPCO za 15.00 zł. Krótkie spodenki z Tippy Jeans za ok. 50.00 zł. Sandały z BOTI za ok. 60.00 zł. Bransoletki 2 czerwone kupione w zakopanym, na jakimś bazarku a ta granatowa jest z gazety. Mam też torebkę ze sklepu, którego nazwy wam nie podam, bo nie jest to sklep sieciowy kosztowała 50.00 zł. Teraz pokaże wam co zabrałam do torebki.
Dezodorant w kulce Kiwi, z Dr. Nowa
Okulary przeciwsłoneczne z ARTEGO
Mam jeszcze pomadkę z NIVEA hydro care i perfumy z Victoria's Secret. Niestety nie mogę wam tego pokazać, bo nie mieści mi się więcej zdjęć. Mam nadzieję, że post się podobał. Jutro postaram się napisać moje wrażenia z urodzin. Na dzisiaj  to wszystko papapa :* I nie wiem dlaczego, ale nie chce mi się opublikować z tytułem, trudno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz