wtorek, 31 lipca 2012

Hejaa !

Pisze ten post, o 11:41 w dzień, więc jeszcze nie mam zbytnio tematu przewodniego posta ;-)  Ale chciałabym was powiadomić, że założyłam tinychat dla was ! http://tinychat.com/patifashion
Postarałam się i od teraz będę robiła zdjęcia moim aparatem !!! Cieszycie się ??? No ja się ciesze. Teraz zdjęcia będą lepszej jakości i będzie się milej na nie patrzeć. Jakoś tak za 2 tygodnie mamy dzień przyjaźni z Kasią  i Martyną <3 Czy macie jakieś pomysły na prezenty ?? Jak tak, to piszcie w komentarzach.  Zaraz postaram się dodać możliwość dodawania  obserwatorów. Może jeszcze napisze wam troszeczkę o wczorajszym dniu. Więc przed 12:00 przyjechała do mnie Martyna i pojechałyśmy  na rowerach do Kasi. Pograłyśmy trochę w siate <3 Pogadałyśmy i poszłyśmy odwiedzić babcie Martyny. No i jakoś tak ten dzień się szybko skończył :( Martyna przyszła jeszcze do mnie pod wieczór i miała napisać u mnie na laptopie posta, ale nwm dlaczego nie napisała... Przyniosła jeszcze piłkę do siaty i sb pograliśmy  <3.<3
                               
                             Ahhhhh... to się nazywa relaks.
                               Moja nowa bransoletka.
                                OOOO... co to za piękne stworzenie ??? Mój piesek <3
                                Psiunio <3 Wiem, dziwne imię
                                Moje 2 przymuleńce <3  Basia i Karolek

Jakość zdjęć się podoba ??? Myślę że tak :-D Jeżeli chodzi o to, dlaczego przeszłam z kamerki internetowej na aparat. No więc na moim ask.fm pewien ktoś powiedział że mój blog jest taki se i że zdjęcia są słabej jakości. No więc proszę teraz jest lepiej. No dobra, na dzisiaj to wszystko, Papapapappapa <3

2 komentarze:

  1. ale ty jesteś ładna ;) mam pytanie w jakich godzinach robiłabyś tinychat? bym sobie z tobą chętnie pogadała ;) pzdr :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, tinychat zrobię może w czwartek.

    OdpowiedzUsuń