środa, 18 lipca 2012

Moja torebka ;>

Hello, jestem teraz na kompie Martyny, bo nadal mam tego wirusa. Dzisiaj  post o mojej torebce ^^ Ja na co dzień nie nosze torebki, ale jak gdzieś wychodzę, np. na spotkanie ze znajomymi to wtedy torebka się przyda :-) Zdjęcia będą robione kamerką Marty, więc sorry za jakość.
                                      Torebka kupiona w BUTIKU ceny nie pamiętam.
                                         Portmonetka z H&M za ok. 15 zł
                                          Okulary, z Artego
                                           Mp4
                                       Dezodorant  z GARNIER
                                            Pomadka z NIVEA
                                        Chusteczki higieniczne
                                         Kilka bransoletek
                                         Gumka i wsuwka do włosów.
Mam jeszcze szczotkę do włosów i telefon, ale tego nie będę pokazywać. W piątek jadę do siostry ciotecznej na tydzień i jak wrócę, to będę już miała  naprawiony laptop, także post się pojawi. Może będę robiła posty jak będę na miejscu. Na dzisiaj, to już wszystko. Papapapapa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz