poniedziałek, 22 października 2012

                 
Heii :*

Dzisiejszy dzień był dość dziwny i minął szybko. . Jako pierwszą miałam technikę, mieliśmy przynieść już zrobione makiety domu, ja  tego nie zrobiłam, ale za tydzień też można ;) Więc   stałam \ przy biurku Kasi i Martyny.  Jeszcze niektórzy kończyli te makiety i powiem wam, że było dość śmiechowo :D No i dowiedziałam się, że na 5 lekcji jest taki test kuratoryjny z przyrody, na który się zapisałam. Ale ja musiałam oczywiście zapomnieć ! Ale co ja z resztą mówię i tak bym w nim nie zaszła daleko. Później była Historia i ja siedziałam  Martą, aż się dziwie że pan nam nie wstawił uwagi :D Na długiej przerwie gdy czekaliśmy na w-f, którego ja nie miałam bo musiałam iść na ten test. No i wygłupiałyśmy się z dziewczynami. Np. ja z Martyną weszłam do szatni i udawaliśmy ninja. My tak sb skaczemy i wgl. i  szczerze to wyglądaliśmy jak niedorozwinięte umysłowo xd My paczymy, a tu chłopak z naszej klasy otwiera drzwi i się tak dziwnie na nas paczy O.o A my w śmiech i Martyna: Chyba się zsikałam. No i poszłam na ten test, poszedł mi tak sb, ale myślę, że nawet ok, biorąc pod uwagę to że się nie uczyłam. Później dowiedziałam się jeszcze, że cała klasa dostała ogólną uwagę za zachowanie na przerwie :F Ale co tammmm... :3 No i pojechałam do domu. Ten tydzień zapowiada się pracowicie. No to ja już kończę papapapapapa ^^


Good bye 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz