sobota, 6 października 2012

                               Zawody i  zdjęcia <3

Hello ^^


Dzisiaj sobota i jak zwykle porządki... ale już wszystko mniej więcej posprzątałam :D W czwartek byłam na zawodach SZTAFETOWYCH, PRZEŁAJOWYCH  w nowym mieście. I zajęliśmy 3 miejsce. Niestety tylko do 2 miejsc jest przejście do następnego etapu, ale mówi się trudno. Ale za to 3 mjsc. ma wyróżnienie i dostaliśmy puchar i medale ! Pierwszy medal w moim życiu xoxo Ja w kolejności startowałam, jako 9 na 10 ale dałam radę i od startu do mety biegła za mną cały czas jakaś dziewczyna, i próbowała mnie wyprzedzić, ale się nie dałam ;) No i bym zapomniała, biegłam 800 metrów.  :P PAPAPA :*







5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) . Ciekawy blog . Obiecuję , ze w następnej notce wspomnę o Tobie i wszystko wyjaśnię :> . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. :) Ładne zdjęcia. ^^

    Zapraszam. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 miejsce to super sprawa! :D Gratulacje przede wszystkim!

    create--yourself.blogspot.com, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń