wtorek, 16 października 2012

            To je matematyka tego się nie nauczysz ! :D

Dzisiejszy dzień był spoko. Na w-f (próbowaliśmy) grać w siatkówkę. Uczyliśmy się serwować i wgl. jak na razie nam to nie wychodzi, ale trochę ćwiczeń i  będzie ok ;) No ale później była matematyka :( I sprawdzian ! Nienawidzę matmy, chyba jak większość uczniów. Nwm, dostanę jakąś 3, albo 2. No i na godzinie wychowawczej była akademia, z okazji dnia nauczyciela. Po szkole poszliśmy z dziewczynami do sklepu. Kupiłam sb słuchawki, dwa batony i dwa picia. Ponieważ jutro jedziemy na wycieczkę, do warszawy. Najpierw do kina, a później do willanowa. Będzie fajnie(chyba?) Mam taką nadzieję :3 Ale mama mi jeszcze dokupi coś na jutro. Hahahaha a w sklepie oczywiście tradycja, czyli robienie wiochy. Dziewczyny  wkładali mi wszystko co popadnie do koszyka. A Ola2 jej blog:klik ! umówmy się, że tą Ole jej blog:klik ! Będę nazywała Ola1. No więc Ola 2 obraziła się na mnie że nie kupiłam jej hahahaha lesbijsów (jakieś ciastka) Oczywiście obraziła się tak dla żartu, ale i tak były jaja. No i później z Martynką na przystanek i do domku ♥ No i teraz siedzę przed  laptopem. Przepraszam że mnie dośc długo ie było, ale jakoś tak wyszło. Niedługo mamy zamiar jechać (troche nas jest) na Paranormal Activy 4 do kina. Ale to już do opowiedzenia kiedy indziej. No i  jutro zabieram na wycieczkę aparat, więc jakieś zdj. się pojawią :P Na dzisiaj to wszystko papapapa ^^





zdj. z wczoraj :3

6 komentarzy:

  1. Heh nie ma to jak iść do sklepu ze znajomymi ^^
    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd wiesz że dla żartu ? Hę ? ^^ xD Może ja to serio potraktowałam ? Nie pomyślałaś o tym ? :c x

    Boże Co ja gadam -.-"

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog fajny:)
    Zapraszam: http://lemonik756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń