piątek, 19 października 2012

         Wycieczka  i inne takie :F

Holla :3
Więc dzisiejszy dzień był za*ebisty (jak w każdy piątek :D ) No ale o tym opowiem wam trochę później. To może być długi post, więc pozdro dla tych, co wytrwają :P No więc jak wiecie w Środę miałam wycieczkę do Warszawy, bo mamy nie całą godzinę drogi. Pojechały tam wszystkie 6 klasy. Na początku wybraliśmy się do kina. Na jakiś film " Na tropie marsupilami" czy coś takiego. No i oczywiście jarałyśmy się piosenką 'Jesteś Bogiem' :D Już umiem całą część Magika. W kinie było fajnie. Ola 1 JEJ BLOG: klik ! i Martyna JEJ BLOG: klik ! założyły sb na głowę pudełko od popcornu i wyrwały otwór na oczy :) Wgl. podczas filmu już mi się nie chciało jeśc tego popcornu, więc postawiłam go pod nogami. Ale ktoś wywalił i spadło pod siedzenia chłopaków ! Tyle tego było, że aż głowa mała ! No i jak wychodziliśmy z kina, to jak najszybciej, żeby nas panie nie dopadły. Ale się skapnęły że to  my. No i Martyna wymyśliła coś takiego, że we mnie jeden z chłopaków rzucił popcornem w oko i ja się przestraszyłam i mi wypadł ten popcorn. No i jakoś uwierzyła (uhhhh). Potem pojechaliśmy do Willanowa i tam byliśmy, przez reszte dnia . Powiem wam, że było całkiem fajnie. Spotkaliśmy włochów i się z nich śmieliśmy, a oni z nas. Miałam wrażenie że jeden chce mnie zgwałcić (ale beka hahahaha xd) No ale naprawdę tak było ! :D No i na koniec do autobusu i do domu <3 W autobusie było super. Ale by mi to zbyt wiele zajęło, jakbym to napisała. No i jak wróciłam, poszłam do babci, skąd odebrała mnie mama i ogl. mecz Polska - Anglia ! Po prostu gra szła nam świetnie ^^ Brak słów :P A na koniec zdj. PAPAPAPAPAPA xoxo 














No a jutro wam opowiem jak było dzisiaj :P

2 komentarze:

  1. Patrycjo a co ty na to jakbyśmy pojechały na " W szczękach rekina " 3D ? ^^ Bo ani na to ani na Teda ani na Paranormal nas nie wpuszczą więc wyjdzie tak że pójdziemy na Żółwika Sammy 2 -.- Coś trzeba awaryjnego wybrać ;xx xd

    OdpowiedzUsuń