sobota, 27 października 2012

Śnieg :*

Hello gajs ^^

Dzisiaj wstaje pacze za  okno, a tu śnieg O.o Pewnie do jutra stopnieje, bo pada dodatkowo deszcz i jest jedno wielkie błoto... Rano jeszcze padał sam śnieg i było przepięknie, ale nie zrobiłam zdj. :( Wstałam ok. 9:00 i poszłam coś zjeść. Później włączyłam laptopa, ogarnęłam się i znowu na laptop. Ok 12:00 przyjechała do mnie babcia z moją siostrą cioteczną i dlatego nie było posta, bo pojechali przed chwilą. W między czasie zabrałam się za robienie makiety domku na technikę, ale jeeszczee duuużooo przede mną ;'( Ogarnęłam trochę i zrobiłam sb coś do jedzenia. Nie mam już co pisać, dlatego nacieszcie się zdj. ;) A i jeszcze Luu dodała te video na ten konkurs na yt i ja tam jestem. Ale chyba właśnie o to chodziło :3






PAPAPAPAPA :*

8 komentarzy:

  1. u mnie tyle śniegu, że ledwo co się chodzi! xd a z psem to kto wychodzi? jaaa!

    http://pennbury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuhuhu współczuję ;) Ale jak z pieskiem to może być :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Pozdrawiam zaobserwowałam i zapraszam do mnie .
    http://nooneisperfectblogforgirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ostatnio ,weszłaś a mojego bloga(ziomula.blogspot.com) i napisałaś ,że zaobserwowałaś ,ale chyba coś nie wyszło ;( mogłabyś spróbować jeszcze raz ,to ja też Ci zaobserwuje ???

    PS jak chcesz mieć więcej kom. to wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, spróbuję :P A z tym zaobserwowaniem, to chyba rzeczywiście nie wyszło. Już to robię <3

      Usuń
    2. dzięki będę wdzięczna :D

      Usuń
  5. Mam dokładnie identyczna koszule xd oj Ty zacna odgapiaro ;3

    OdpowiedzUsuń