niedziela, 7 października 2012

                   It's nice to be happy :* 

Hai ^^


Dzisiaj Niedziela. Szczerze mówiąc nie nawidze Niedziel :/ No ale cóż, wczorajszą sobotę w większości przeleżałam, przed laptopem, albo przed TV ale jakoś tak o 15 zaczęła mnie boleć głowa. No  i starałam się usnąć, ale nie mogłam. No to wzięłam proszka i ok 17:00 już było ok. Później przesiedziałam na fejsbuczku <3 trochę poczatowałam i sprawdzałam, co nowego :P Dzisiaj rano byłam w kościele. Jako pierwszy raz, od wielu msc. pokazałam się publicznie w rozpuszczonych włosach, chyba nie było tak źle :) W kościele coś nam śpiewanie nie szło, aż mi się śmiać chciało. Później pojechałam do cioci na 'kawke' i do domu ^^ Posiedziałam trochę przed laptopem, pouczyłam się i tak oto piszę dla was posta. No, więc na dzisiaj to już wszystko. Bayooo xoxo 

A tak spały dzisiaj moje koty  


 Ja ne cce :(






6 komentarzy: