sobota, 20 października 2012

     
Hey :*

Dzisiaj wstałam  za 10 min. 9. Później weszłam na laptopa, wchodzę  na bloga Lucy i pacze O.o I tam było napisane że jeżeli kto chce może wysłać na jej pocztę video z tym jak  powie J LOVE ONE DIRECTION. No i oprócz tego, ona do każdego bloga da  link w poście i zaobserwuję. No więc cóż raz się żyję ! :D Na początku miałam zamiar to zrobić sama, ale przyszła Martyna. Było to jakoś ok. 11. Powiedziała, ze musiała przyjść, bo nie wytrzymała i musi ze mną porozmawiać no to ja spoko ok wejdź. Nie powiem o czym chciała porozmawiać, bo raczej nie mogę, ale to był widocznie pretekst do tego, żeby u mnie posiedzieć.
No później pojechaliśmy do sklepu i kupiłyśmy sb tigery i czekolade <3 Wróciłyśmy i wzięłyśmy się za robienie tego video. Nie jest ono długie, bo nie trwa nawet 1 min. ale tak musi być. Zrobiłyśmy tyle tego, że później musiałyśmy wybierać no i wybrałyśmy. Tylko że my zdecydowałyśmy się na  napisanie na kartce I LOVE ONE DIRECTION i się uśmiechnąć. Ale tak też może być. No i wysłałam. Później śpiewałyśmy z Martą na karaoke robiłyśmy zdj. iwgl. takie tam ;) No i Marta poszła ode mnie ok. 19.No i jeszcze miałam wam powiedzieć, co było wczoraj. NO więc po szkole poszłam z siostrą do babci domu. Ponieważ babcia mieszka w tej miejscowości, gdzie znajduję się moja szkoła i większość koleżanek. No i o 15 poszłyśmy na scholle. Ja wzięłam ze sb gitarę i dopiero jak wychodziłam, to pan zauważył i się spytał to ty masz gitarę ?? No więc kazał mi coś tam zagrać, no i ja zrobiłam to  bez trudu, a wcześniej tego wgl. nie grałam ! Aż się sama sb dziwie O.o No później poszłam do domu zjadłam i wyszłam na dwór. Byłam z Olą, Kasią, Martyną, Zuzią, Karoliną i Johnym. Powygłupialiśmy się trochę i poszliśmy przez taką dłuższą droge na boisko. Co zajęło nam jakieś 2 godz. na boisku Johny udawał że nas nie zna, bo sie na nas obraził. Ale później już było ok i się porozchodziliśmy. No to na dzisiaj już wszystko, i  tak dużo napisałam Bayoo xoxo 






 Martyna jako Samara :D

6 komentarzy:

  1. ostatnie zdj naj naj lepsze :D
    http://beautyshoppingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie zdjęcia!

    + zapraszam do mnie. dopiero zaczynam. http://mysteryllove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie od końca . ♥

    Jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj . : ) Ja na pewno się odwdzięczę, bo twój blog już mi się podoba . : D

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej ej, ja się nie obraziłem tylko chciałem pójść po Szymona P. żeby zaczął znów do Oli że słoneczkami :D To miało być śmieszne a wyszło głupio : /

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń