niedziela, 28 października 2012

          Nadal śnieg <3

Heii :*

Śnieg nadal pada i już uzbierała się spora warstwa :) I w dodatku nie pada deszcz, więc nie ma błota, tylko jest czysty bialutki śnieg. Dzisiaj Luu doda linki do blogów część 2, więc już się nie mogę doczekać.  Link do bloga Oli już dała,  i Ola w 1 dzień prześcignęła mnie w wejściach :P   Dzisiaj rano wstałam ok. 9:00 (norma) i poszłam coś zjeść. Ubrałam się, ogarnęłam i dalej robiłam dom z techniki, Przy tym ochlapałam bluzkę, więc na zdjęciach będę w 2 strojach :P Jeszcze dzisiaj czeka mnie Angielski, ja nieee chceee :(
Ohhh, jak ta Lucy potrafi pomóc, zazdroszczę Oli :/ No dobra, to ja się biorę za Angielski, bo dzisiaj ma ktoś do nas na obiad przyjechać. Ah... te niedzielne obiadyyy :3 Nacieszcie się zdjęciami ;)

U was też śnieg ??




 Mój piórnik <3



7 komentarzy: