środa, 1 sierpnia 2012

Hej hej, zacznę może od tego, że mam was już więcej, niż miałam i jestem z siebie zadowolona ! Może nie jest was super dużo, ale dla  mnie to znaczy bardzo wiele <3 Dzisiaj będzie taki luźny post, a jutro obiecuję zrobić coś związanego z modą. Może najpierw przedstawie wam mój jakże zachwycający, pełen przygód i emocji dzień !!! No więc wstałam rano,  ubrałam się i umyłam zęby. Pojechałam do babci, gdzie była jeszcze 5 mojego rodzeństwa ciotecznego, a  w tym troje 4 - latków. Oczywiście, jako najstarsza z wnuków babci opiekowałam się dziećmi i sprzątałam, w końcu trzeba jakoś babci pomóc . Pod koniec dnia, wreszcie znalazł się czas na TV ahhhhh... Co to była za ulga. Teraz siedzę, przed komputerem i pisze dla was posta, no i to mój cały dzień. Wczoraj miałam dla was napisać posta, ale wróciłam po  20:00 do domu, już byłam zmęczona i szukałam na necie jakiegoś pensjonatu na Mazurach. Więc teraz napisze wam to, co  robiłam wczoraj. Jakoś około 12 w południe przyjechała po mnie ciocia i pojechałam do niej. Wtedy był mecz naszych siatkarzy , z Bułgarami, który niestety przegrali :( No i musiałam go oglądać <3 Może na tym meczu się nie popisali, ale każdy ma kiedyś tą chwilę słabości... Gdy już skończyliśmy oglądać mecz pograliśmy z moją siostrą cioteczną Majką w simsy. Pojeździliśmy trochę na rolkach, obejrzałyśmy film i poskakałyśmy na trampominieeee <3 Jutro będę na tiny klik ! jakoś od godziny 10:00, do 12:00. Więc wbijać !!! Postaram się jeszcze wejść, jakoś tak pod wieczór, jeszcze się do wiecie, kiedy dokładnie. Zaraz będziemy z mamą szukać jakiegoś Pensjonatu, czy coś na mazurach. Czy możecie mi coś polecić ???   no to ja już kończę, bo przyszły dziewczynki Nara nara ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz