wtorek, 14 sierpnia 2012

                                 Dzień jak co dzień ;) 

Hello !

Ajjjj... znowu rain :( Kiedy to się w końcu skończy ??? To są w końcu wakacje ! Słońce zaginęło :-/
Zmieńmy temat. AAAAA reklama z kurkiem <3 <3 <3 Jak ja ją kocham, przed chwila leciała w TV.
W tym poście nie mam zbyt o czym pisać, ale jakoś tak mnie naszło do pisania, że muszem ! No cóż dzisiaj  dzień jak co dzień. Siedzę sama w domu z siostrą, która siedzi teraz przy komputerze. Wstałam ok. 11, poszłam przed TV ogl. 90210 i Czarodziejki (taki dawny serial) zrobiłam sb śniadanie, przy którym zbiłam talerz :P Ogarnęłam się trochę i włączyłam laptopa. Pogadałam trochę z Kasią na fb, wczoraj postanowiłam, ze dzisiaj odwiedzę każdy blog, który obserwuję. No i tak zrobiłam, nie zajęło mi to zbyt dużo czasu. Zaraz  zrobię coś do żarcia, posprzątam po dzisiejszym śniadaniu i pościelę łoże. No a później zagram sb w simsy, mam nadzieję że tym razem się uda... Dzisiaj Martyna jest u Kasi (chyba) a ja oczywiście muszę siedzieć w domu z siostrą... gryyyggghh ! Może dzisiaj zrobię jakiś post, ale nie jestem pewna, bo nie mam pomysłu. Macie jakiś pomysł na posta ??? Zastanawiam się też nad zmianą wyglądu bloga Czy chcecie zmiany ??? Okok więc ja już się z wami żegnam papatki :* (haha jakie słowo :D)

Zapytaj: http://ask.fm/shoppingworldpati
Śledź na fb: http://www.facebook.com/shoppingworld.blogspot
Wbijaj na tiny: http://tinychat.com/patifashion
Wczorajsza a'la babeczka <3 

No to robimy tosty :P 


 Niedokończone jedzenie...

 Taka jest pogoda... jeszcze wtedy nie padało tak mocno ;) 

3 komentarze:

  1. w sumie nie wiem :D możesz zrobić jakie ciuchy lubisz, albo coś w tym stylu :D! fajnie by była jakaś zmiana, ale ten wygląd też mi się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń