niedziela, 5 sierpnia 2012

Heii <3

Uhffff... Już spakowana... Dzisiaj post taki bardziej informacyjny. No więc zacznijmy od tego, że jutro wczesnym rankiem  wyjeżdżam na Mazury, jadę tam na 6 dni, czyli wracam w sobotę. Nie wiem, czy w niedzielę będzie post ;-) Ale postaram się go napisać. Mam nadzieję, że nie stracę czytelników z  powodu braku mojej nieobecności przez 6 dni. Na mazury jadę z mamą, tatą, siostrą rodzoną i cioteczną. Tak naprawdę, to jeszcze nie byłam na Mazurach i nie mogę się doczekać <3 Rozmawiałam z Martyną i powiedziała, że może mi zrobić nagłówek ze zdjęciami, ale to jak wrócę z wakacji, wtedy będę miała jakieś zdjęcia :) Chciałabym dziś zrobić jakiś post o modzie, ale aparat rozładowany i już przygotowany do podróży. Rozmyślałam też, nad zrobieniem jakiejś notki, o moim pakowaniu, ale strasznie bym się przy tym namęczyła, a naprawdę mam teraz zamieszanie w domu. Biorę laptop, ale nie mam przenośnego internetu. Gryyyghh... Nie wiem, może w naszym pensjonacie będzie dostęp do internetu... ale by było fajnie. Zrobiłabym jakiś live na tiny czy coś. Ahhh... będę tęsknić. Najbardziej obawiam się podróży samochodem, ponieważ mam chorobę lokomocyjną :(  Nawet nie mogę podczas podróży czytać książki... bo od razu robi mi się niedobrze. Dziękuję za 5 obserwatorów ! Kocham was <3 Wiem, że to nie zbyt wiele, ale dla mnie to est meegga dużo <3 No nie wiem, o czym mam jeszcze napisać... no to chyba się z wami pożegnam :-(

Mój ask: http://ask.fm/shoppingworldpati
Mój tiny: http://tinychat.com/patifashion

Jeżeli chcecie mnie złapać dzisiaj na tiny, to ja jestem cały czas :D




Hihihihih :P Takie tam zdjątka <3 

Bayoo <3 

7 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, fajny blog, fajne posty, fajna TY i ogólnie wszystko :)
    Obserwuje :)
    zapraszam do siebie :)
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję <3 Twój blog też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne wszysyko:-0 zapraszam do mnie http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miłych wakacji i fajne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i już wchodzę, na bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, wpadnij do mnie: http://annie---annie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń