sobota, 18 sierpnia 2012

                       Post o niczym :-P 

Hello :*

Wczoraj nie napisałam żadnego posta, ponieważ nie miałam internetu. Mój internet czasami tak sb strzela focha...  Nie wiem gdzie się podział mój aparat :-/ Więc zdjęć dzisiejszych nie będzie. Chyba w czwartek byłam z Martyną na sesji, na nagłówek. Zdjęcia wyszły całkiem całkiem, ale mądra Martynka wzięła z domu kabel USB od telefonu, zamiast od aparatu ! Więc nwm, kiedy pojawi się nagłówek. Wczoraj z Martyną zrobiłyśmy video, pt. Żelek Challance. Wymyślony przeze mnie :3 Postaram się to video dodać, ale nwm czy się uda. W przyszłym tygodniu pojadę, na jakieś zakupy ciuchowe do centrum handlowego. No i trzeba się też wybrać, po rzeczy do szkoły. No mam już książki, buty i plecak z tamtego roku. AJJJ... w szatanie doszłam, do bardzo ciekawej  części tej książki i wczoraj tak się już wczytałam, ale Marta zadzwoniła i spytała się czy może przyjść. No przecież nie odmówię ! Zastanawiam się, czy nie zrobić Tag - moje sekrety, ale na video :) Oj nwm... Czy zrobić video, Tag - moje sekrety ??? No to na dzisiaj to wszystko
nara <3







4 komentarze:

  1. o ja tez pojde po jakies ciuchowe zakupy ale to dopiero pod koniec sierpnia jak dostane wyplate :) A o szkole na razie nie mysle :D

    u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób TAG moje sekrety !
    http://beautyshoppingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :* zapraszam do mnie lovelooksky.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń