niedziela, 26 sierpnia 2012

                                       Sunday ! 


Hej, więc dzisiaj Niedziela.  Już za tydzień szkoła :( Dzisiaj byłam na zakupach w galerii handlowej Janki. Kupiłam sb 7 ciuchów i jestem zadowolona ^^ Haul z ubraniami i rzeczami do szkoły, powinien się pojawić jutro, a jak nie to we Wtorek. Ponieważ jutro jadę po rzeczy do szkoły. Nwm jak wy, ale ja zawsze przed takimi zakupami przygotowuje sb listę, z tym co mam kupić. Zaraz właśnie idę ją napisać. To mi bardzoo pomaga. Długo odkładałam ten temat... ale chyba już muszę o tym napisać. Chodzi o to, że w tygodniu szkolnym raczej nie będzie postów. Posty będę robiła w Piątki, Soboty i Niedziele. Postów nie będzie dlatego, że nie chce włanczać laptopa w tygodniu szkolnym. Ponieważ dobrze wiem, że będę na nim dłużej niż planowałam. Bardzo was za to przepraszam, ja naprawdę bardzo bym chciała. Ale robię to dla własnego dobra. A jeżeli będzie o czym, to będę się starała robić więcej niż 1 post w te 3 wyznaczone dni. Zrobiłam porządki w szafie i strasznie się zmęczyłam. No a tata każe mi jeszcze posprzątać samochód !!!... gryyggghhh ! Jak mi się nie chce :( Dzisiaj pogoda  taka sb. Rano padało, a teraz jest  pochmurnie i jest chłodne powietrze. Wczoraj byłam u Oli.Była jeszcze Martyna, a ja dopiero przyjechałam ok. 18:00. Bo musiałam czekać na Mamę, aż wróci z pracy, bo moja siostra nie miała z kim zostać. Było fajnie i śmiechowo :P No to cóż, na dzisiaj to wszystko. Dodam jeszcze pare zdj. Do  jutra :*




1 komentarz: