niedziela, 5 sierpnia 2012

Witam was, już 2 raz dzisiaj <3 Postanowiłam w tym poście pokazać wam moją  stylizacje  na podróż. Nie jest ona jakaś odstrzałowa... kierowałam się po prostu wygodą ;-)
                                   OOTD składa się z sweterka, z H&M, bluzki z Pepco i zwykłych leginsów. Zapomniałam zrobić zdjęcia butów :-(  Nie zakładam nic, z biżuterii, ponieważ jak już mówiłam kieruję się wygodą ;-)

                             

Tak tak... ta moja nieogarnięta fryzura :P

No to ja już się z wami żegnam. Buziaczki :* 

Podoba się nowy wygląd fb ??? 

13 komentarzy:

  1. świetny blog <3
    zapraszam do mnie: my-little-smile.blogspot.com
    ^^ ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję <3 Mam nadzieję że będziesz go śledzić ;) Ja twojego też będę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do dodania się, jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i twój blog też jest fajny :3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnieee *_*
    obserwuje

    sunsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie odważyłam założyć fanpage : d

    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? : 3
    Zależy mi : c , ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. Szczególnie podoba mi się ten sweterek :).
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. agusiaczeq jasne że tak ! timonak222 to mój ulubiony sweterek, więc ciesze że ci się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super nowy wyglad bloga..Super blog zaprazam na mój :D www.bawsiemodazemna.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. hej mogłabyś mi pomóc ? proszę
    polubisz mojego besta o siatkarzach? proszę to dla mnie ważne :** http://besty.pl/1480872

    Szkoda, że nie będziesz dodawała postów ;/ uwielbiam twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog :)

    obserwuję i proszę o to samo.
    artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń