wtorek, 28 sierpnia 2012

                                 Haul cz.1 - UBRANIA 

Heii :*


Dzisiaj Haul, który będzie podzielony na 2 części. 1cz będzie, z ciuchami. A 2 z rzeczami do szkoły. No i chcę wam tylko powiedzieć, że wczoraj byłam u Martyny na noc. Była jeszcze Roksana, Karolina i Kasia. No i wgl.  było super. Nie spałyśmy całą noc, a ja pojechałam do domu ok. 6 nad ranem, bo z moją siostrą musiałam zostać... nwm kiedy Martyna wstawi na bloga zdj. z wczoraj. Ale jak wstawi to na pewno was powiadomie. No dobra, to może już zacznijmy. Byłam w niedzielę, w centrum handlowym i tam sb kupiłam wszystko, oprócz Bejsbolówki (źle to napisałam, ale co tam)

                Bluzka, z Terranova. Kosztowała 29.90 zł.
        Zwykłą szara bluzka, również z Terranova, za 24.90 zł
                Biała bluzka, w czerwone paski. Kosztowała 39.90 zł jest (nie wiedziałam jak napisać, więc zdj. zrobiłam) z:
 

      Takie cuś 'sweterkowate' z Cubus.Za 59.99 zł. Te 2 zdj. tej bluzki zrobiłam po to, żeby pokazać, ze ona się tak fajnie świeci jakby złotem.Ale oczywiście z umierem...
                Bluzka, również 'sweterkowata'. Z Cubusa, też za 59.99 zł.  W Cubus była taka jakby promocja, ze kupujesz 3 a płacisz za 2. Więc z okazji trzeba było skorzystać.
     Zwykły biały t - shirt. Z C&A, za 26.90 zł. Ale mi się nadruk spodobał, nm dlaczego... więc kupiłam.
      Rurki z Cubus. Kosztowały 79.99 zł. (na zdj. nie wyglądają jak rurki, ale tak naprawdę są śliczne )
                     Bejsbolówka, nie firmowa. Zapłaciłam za nią, ok. 50 zł
                   Zwykłe  czarne spodenki, na W - f  kosztowały 19.50 zł.

No to na tyle jeśli chodzi, o tą notkę. Jeszcze dzisiaj postaram się napisać Haul cz.2. No dobra, to Bayyyoooo ^^^

5 komentarzy:

  1. fajne zakupy :)
    też chcę bejsbolówkę :)
    ładny kolorek bloga xDD
    zapraszam do mnie :)
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, ja osobiście jeszcze muszę kilka ciuchów do sql kupić i już bd mieć wszystko ;D notka cool ^^
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy ;)

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń