czwartek, 16 sierpnia 2012

                                         Sun <3 

Hejooo, nareszcie świeci słońceeee <3 Aż chce się żyć. Ostro sobie postanowiłam, ze dzisiaj  o 12:00 ubieram się, idę na taras i czytam lekturę ! Zwykle ubieram się, ok. 14 :P Wczoraj była u mnie Marta. Dostałam prezent, na dzień przyjaźni, który się w końcu nie odbył :( Pokaże wam go w następnej notce, którą zamierzam zrobić dzisiaj. No to wróćmy do tematu. Poplotkowałyśmy trochę, posiedziałyśmy na kompie. Potem przyjechała moja ciocia, z 3 dzieci a w tym 2 bliźniaków (mają po 4 lata) Poszliśmy na dwór  i Martyna uczepiła się Pawła (jednego z bliźniaków) i cały czas go straszyła itp. Później usiadłyśmy, na tarasie gadałyśmy i się przedrzeźniałyśmy z dziećmi :-D Potem dzieci pojechały, a my pojechałyśmy na rowerach do sklepu, ja bez kasy oczywiście... Martyna kupiła chipsy i 2 Tigery <3 Pojechałyśmy gdzieś dalej, usiadłyśmy i jedliśmy no i rozmawialiśmy o tym, co będzie w roku szkolnym z bloggowaniem... ale to nie teraz, jak przyjdzie czas, o wszystkim dokładnie powiem . Mam dla was dużo zdjęć z kamerki internetowej z Martyną i nawet video tylko nie wiem, czy mam go dodać. Zapytam się jej jeszcze o zdanie i sama to przemyślę. Czy chcecie video, z Martyną  na bloga ???  No dobra, to Papapapapapaapa ^^

Pytajcie: http://ask.fm/shoppingworldpati












Podobają się zdjęcie ??? 

2 komentarze: