poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Haj <3

Wczoraj byłam na festynie i było fajnie, występ biby był zajeżasty i mam kilka zdj. Dodam je jutro ;)  Spotkałam trochę kolegów i koleżanek z klasy i w sumie to się nie zmienili :P No i mam dla was filmik, dla mnie żalowaty, ale wstawię. Przecież świat należy do odważnych ! Filmik pt. żelek chalance i polega to na tym, a z resztą... sami zobaczycie :P  No i jeszcze muszę wam opowiedzieć pewną historię z dzisiaj. Razem z Mają (siostrą cioteczną) znalazłyśmy w rynnie malutkiego ptaszka, który chyba nie potrafił latać. Tak sądzę, ponieważ na skrzydle nie miał żadnych obrażeń. Wzięłam go na ręce, dałam trochę pić i jeść. No i wsadziłam go do klatki, po moim chomiku, żeby sb trochę odpoczął . Postawiłam klatkę na stole, na tarasie i poszłam do domu. Za chwilę wychodzę, a tu klatka na ziemi, a ptaka nie ma. Nie wiem czy odleciał, czy zjadł go mój kot... ale mi go szkoda :( Wcześniej jak odleciał, poleciał  z jakieś 3 metry i spadł. A ja już sb tak myślałam...  wychowam go,  będę się nim opiekować  i nauczę go latać. No a później wypuszczę na wolność. Ahhh... moje plany się  nie udały :'(  Jutro jadę do Oli ;) No dobra, to teraz filmik :D
Ten kto wytrzyma do końca tego nudnego filmiku......... żółwik :F   Bayoo ^^

 Sorry, ale video nie chce się dodać... 




No ale macie zdj. <3 

4 komentarze:

  1. Ja kilka razy opiekowałam się takimi ptaszkami. :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób nowy post :D
    http://beautyshoppingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne . zapraszam do mnie lovelooksky.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo :) Fajny blog ^^
    Jak będziesz miała czas wpadnij do nas :D
    POZDRAWIAMY :p

    OdpowiedzUsuń