czwartek, 16 sierpnia 2012

                     Prezenty od Martyny <3 

Hej !


W tej notce chce wam pokazać, co dostałam od Martyny na dzień przyjaźni i coś jeszcze dodam, żeby nie było nudno . Dzień przyjaźni się niestety nie odbył, ale prezenty sb dajemy. Ja jeszcze nie mam prezentów, bo od prawie tygodnia nie byłam w żadnym sklepie, ani na zakupach. A co do zakupów, planuję na następny tydzień, więc jakiś haul się pojawi :) No to teraz prezenty:






 Żel pod prysznic
 Mydło, w kształcie ciastka 

To są wszystkie prezenty, które dostałam od Marty. Dzisiaj może jeszcze do mnie przyjdie i pójdziemy robić zdj. na nagłówek. Dzisiaj nie było tak jak zapowiadali, czyli 30 stopni, ale znacznie mniej... Było tak sb, ani zimno, ani ciepło. Przeczytałam chyba tylko jakieś 10 str. tej nuuudnej lektury :/ Czasami musiałam czytać jeden fragment, jakieś kilka razy. Dlatego, że nic nie rozumiałam. Mam dla was jeszcze kilka zdj. z dzisiaj. 







Pewnie jak większość z was wie, wczoraj w ostatniej minucie meczu, Estończyk strzelił nam gola :( Mam nadzieję, że nasz nowy trener jakieś dobre zmiany do naszej drużyny wprowadzi. No  to ja kończę, nie będę pisała co robiłam  z Martą, bo nie chce was zanudzać :P I mam jeszcze pytanie. Czy macie jakieś pomysły na posty ???  Bayooo <3
Pytajcie: http://ask.fm/shoppingworldpati

11 komentarzy:

  1. Mogłabyś zaobserwować ? http://czaapla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha o tym golu to ja jej powiedziałam bo ona całego meczu nie oglądała ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam... wyłączyłam 5 min. przed końcem :P Bo stwierdziłam, że się już nic ciekawego nie wydarzy :D

      Usuń
  3. miałam szatana jako lekturę! fajna ksiązka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podoba :P No ale każdy ma swoje zdanie :)

      Usuń
  4. Fajnne zdjęcia <3
    kotki słodkie<3

    Zapraszam do zadania mi pytań
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale macie super z tym dniem przyjaźni ! ♥♥ Zazdroszczęę !!
    Masz bardzo superowego bloga :D
    zapraszam też do mnie : alaaj.blogspot.com
    Komentarze i obserwacje są dla mnie ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. to mydło jest wstrętne :D zjadłam je xd ;)
    http://beautyshoppingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń