czwartek, 2 sierpnia 2012

Siema !

Przepraszam, że nie  było mnie o 10:00, na tiny. Powód tego jest taki, że gdy pisałam dla was ostatniego posta, przyszły do mnie Martyna, Roksana i Kamila (jej nie znacie) no i przyszły zupełnie, bez zapowiedzi. Ja  na szczęście kończyłam już dla was notkę, więc została ona dodana. Była jakoś ok. godz. 20:00, a ja dowiedziałam się, że Martyna urządza nocowanie I mnie do sb zaprosiła. Hahahahaha, na początku miałyśmy zamiar spać, w mega małym namiocie, byłyśmy już w tym namiocie chyba ponad godzinę i nagle uświadomiłyśmy sb, że w domu lepiej. Zabrałyśmy wszystko i poszłyśmy do domu. Nie spałyśmy całą noc. Udało się to, chyba dlatego, że spałyśmy  tak jakby w osobnym mieszkaniu, z babcią Martyny. No więc mogłyśmy zachowywać się trochę głośniej i nie musiałyśmy leżeli jak placki, na łóżku, żeby nikomu nie przeszkadzać w spaniu ;-)  Na początku gadałyśmy, aż doszło do tematu o krwawej Merry itp. Jakoś tak w północ, zaczęliśmy się trząść ze strachuuuuu, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego...  Później oglądałyśmy taki program, z wróżkami i był niezły ubaw !  Oczywiście miałyśmy prowiant, więc jedzenia nie zabrakło ;-) Chipsy były wysypywane chyba z kilka razy na dywan, więc sprzątania też było. O 4 nad ranem zaczęłyśmy się malować kosmetykami jak plastiki, bez obrazy oczywiście. Gdy już się pomalowałyśmy, był jakiś konkurs, na najładniejszy makijaż, pod innym względem oczywiście. No  i tak w sumie minęła cała noc <3 O 5 nad ranem postanowiłyśmy wybrać się na wycieczkę rowerową , więc się wybrałyśmy :D Wróciłyśmy całe   zmarźnięte, a ja byłam jeszcze w krótkich spodenkach. Brrrrr aż mi się zimno zrobiło... No i jak wróciłyśmy z rowerów, nwm chyba kilka minut po 6:00, to ja pojechałam do domu, bo musiałam, ze względu na młodszą siostrę. Ponieważ rodzice do pracy a ona nie ma z  kim zostać. Położyłam się spać i tak spałam, do 11:00. Wzięłam prysznic i teraz jestem chociaż tak troszeczkę orzeźwiona ^^^ Więc już znacie powód mojego braku obecności na tiny, ale zapraszam  na tiny o 12:00 i pod wieczór,o 20:00. AAAa i bym zapomniała, obiecałam zrobić coś o modzie, ale baterie od aparatu mi się rozładowały, a za bardzo nwm o czym ten  post zrobić... No i na dzisiaj to wszystko papa :*


Mój ask: http://ask.fm/shoppingworldpati

Mój tiny: http://tinychat.com/patifashion

Może ktoś ma jakiś pomysły, na jakiś post związany z modą ??? Odp. w komentarzach 

7 komentarzy:

  1. Może prób zdjęcia swoich ulubionych t-shirtów :)

    ______________________
    Zapraszam do siebie
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    Ps. Ja tobie notkę skomentowałam to może i ty ..?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie nocować u kogoś .. ; P

    http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ah ja dawno nie nocowałam u kol. :dd
    a właśnie możesz zrobić zdjęcia ulubionych bluzek ale nie tylko ich, ogólnie najfajniejszych rzeczy w twojej szafie ; p

    +moniask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też dawno nie nocowałam u koleżanek, chyba rok... możesz zrobić jakiś post o DIY ;]
    pozdrawiam i zapraszam : olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nocowałam 2 tygodnie temu , i zamierzam znowu ... : d

    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? : 3
    Zależy mi : c , ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. może porób różne zestawy ubrań ze swojej szafy :)
    Dodałam komentarz, mogę liczyć na to samo?
    Zależy mi :)
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, za tak wiele komentarzy <3 Odwiedziłam chyba każdy blog (a jak nie to pisać) i wasze blogi są naprawdę świetne <3.<3
    Po powrocie z mazur zorbie post o moich ulubionych rzeczach w szafie ;) Dziękuję za pomysł <3

    OdpowiedzUsuń