sobota, 18 sierpnia 2012

                                                Top 11   - piosenki. Pogaduchy ;) 

Hej wam, po raz  2 dzisiaj <3 Postanowiłam, że w tej notce, oprócz dotychczasowej gadki, napisze wam o moich ulubionych piosenkach. Na początek pogaduchy ;) Dzisiaj była u mnie Marta i było jak zawsze, czyli śmiechowo :D Kasia jest już w Mrągowie i możliwe, że teraz jest na koncercie Moniki Brodki. Jutro jadę na urodzinki 4 letniej Kingi. A może... pod wieczór pojadę na taki festyn w moim mieście. Najbardziej cieszę się, z występu Biby (jeśli ktoś nie kojarzy, to ten z X - Factor) Taki Wariat :3 Nie wiem, czy wy wiecie, ale ja mieszkam 10 min. samochodem, od Grójca. Gdzie właśnie Biba mieszka. Możliwe, że zamiast w przyszłym tygodniu to jutro pojadę na zakupy ciuchowe ! Ajjjj... jak się ciesze :* No to ja was już nie zanudzam i teraz piosenki.

                      this is love will.i.am feat. eva simons
Gustawo Lima - Ballada

Simple Plan - Summer Paradise 

Nickeblack - Lullaby

Nicki Minaj - Starships 

David Guetta - Turn me on feat. Nicki Minaj 

Bracia - Nad Przepaścią 

Loka - Prawdziwe powietrze 

The wanted - Chasing The Sun 

The wanted - Glad You Came 

One Direcion - One Thing

No i to chyba wszystkie, jeżeli o jakiejś nie zapomniałam... No to na dzisiaj to już wszystko Papapapa ^^


8 komentarzy:

  1. Nie mój gust muzyczny ale niektórym podoba się taka muzyka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie te piosenki już mi się przejadły . :D ale wcześniej je bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wróciły czasy dzieciństwa więc gustuje teraz bardziej w starszych piosenkach ale te też ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. LOKA - Prawdziwe powietrze. Uwielbiam tą piosenkę, tym lepiej, że nagrał ją taki w sumie niepozorny zespół;) Życzę udanych zakupów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham wszystkie te piosenki oprócz 1D :D
    http://beautyshoppingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam This is love - will.i.am <3

    świetny blog :) OBSERWUJE, wpadnij do mnie właśnie trwa KONKURS ;)

    mayuu-mayu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń